چالش های سئو کار

آموزش جامع سئو رایگان
صفر تا صد بهینه سازی سایت

1- سئو چیست ؟

2- بهینه سازی محتوا

3- اتومارک

چالش های سئو کار

  • شما قرار نیست به مشتری SEO آموزش دهید

 

این به ویژه زمانی مهم است که مشتری بزرگ و مهمی دارید که فکر می کنید باید تحت تاثیر قرار دهید. اشتباه نکنید: عدم برآورده کردن انتظارات غیرممکن هرگز مشتری را تحت تأثیر قرار نمی دهد، بنابراین به قول های خود واقع بینانه عمل کنید. آنها را با نتایج تحت تاثیر قرار دهید، نه با کلمات!

هیچ تفاوتی بین تماس با یک مشتری بالقوه و ارائه یک پیشنهاد وجود ندارد. شما باید همیشه انتظارات واقع بینانه ای از آنها داشته باشید. ممکن است با این معامله فروش نداشته باشید، اما نتیجه ای که به دست می آورید به دلیل شفاف بودن قابل تحسین است.

  • در دراز مدت قدردانی کنید

 

پس از شش ماه از نتایج و تقاضای بیشتر مشتری برای کسب و کار شگفت زده خواهید شد. شما یاد خواهید گرفت که انتظارات درستی را برای پروژه خود و همچنین در مورد اهداف و انتظارات یک کمپین سئو تعیین کنید. مشتری می تواند در هر زمانی از روز از طریق ایمیل، تماس تلفنی یا پیام متنی با شما تماس بگیرد و به ندرت تمایل دارند که حضوری مراجعه کنند. اگر این انتظارات را برآورده کنید، برای کار وقت بگذارید، می توانید این چالش را با موفقیت مدیریت کنید.

  • رتبه بندی های غیرمنتظره در طول سئو اتفاق می افتد

 

شما می توانید یک رویداد موفق را مدیریت کنید، نتایج عالی ایجاد کنید، شاهد افزایش چشمگیر ترافیک باشید و از یک رابطه راحت با مشتری لذت ببرید. اما این امکان نیز وجود دارد که همه این موفقیت ها به طور ناگهانی سقوط کنند.

گاهی اوقات این یک دلیل فنی است، مانند ایجاد تغییرات در الگوریتم موتور جستجو. این ممکن است به دلیل تغییر در جهت گیری مشتری باشد (آنها ممکن است مشکلات بودجه ای را تجربه کنند). شما باید بتوانید در حین انجام کار از موقعیت خود یادداشت برداری کنید.

در قسمت جستجو، باید یک پروتکل برای بررسی و ذخیره رتبه بندی داشته باشید. شما باید در سمت مشتری راه حل هایی را که می توانید از طریق مهاجرت مشتری پشتیبانی کنید شناسایی کنید و ارزش خود را ثابت کنید.

  • تکیه بر یک رویکرد واحد

 

در حالی که تخصص بسیار ارزشمند است، تکیه بر یک رویکرد خاص یک اشتباه است. شما نمی توانید یک تاکتیک داشته باشید و انتظار داشته باشید که سئو به خوبی کار کند. شما باید از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به بهینه سازی حضور آنلاین بروید که نتایج بهتری برای مشتریان شما ایجاد می کند. نه تنها وب سایت های مشتری، بلکه رسانه های اجتماعی مرتبط با کسب و کار مانند اینستاگرام نیز موتور جستجوی خاص خود را دارند. بهینه سازی بیش از هر زمان دیگری برای موفقیت مهم است.

  • قبل از معامله و فروش به معیارهای غیر ضروری توجه و اولویت بندی کنید

 

با گذشت سالها، خواهید آموخت که اکثر مشتریان فقط به دو چیز توجه می کنند: سرنخ ها و فروش. می توانید در مورد سئو و دنیای شگفت انگیز آن به آنها بگویید، تغییرات فنی که در وب سایت آنها ایجاد کرده اید را با آنها در میان بگذارید یا به آنها بگویید که مثلاً یک ثانیه زمان بارگذاری سایت خود را کاهش داده اید. در نهایت، تنها چیزی که واقعا مهم است نتیجه است. اگر آنها با مشتریان خود تماس نگیرند یا فروش آنها به مدت یک سال کاهش یابد، مشتری اهمیتی نخواهد داد که نرخ بازتاب سایت به 6٪ برسد. روی اقداماتی که شامل افزایش فروش است تمرکز کنید

  • علاوه بر ارائه نتایج سئو، ارتباط مداوم بسیار مهم است.

 

هرگز مشتری را دست کم نگیرید و هیچگاه نتیجه، تلاش یا موفقیت قطعی را به او نگویید. در ارائه مهارت ها و خدمات خود مطمئن باشید، اما نه در حد از دست دادن مشتریان. نشانه‌هایی که نشان می‌دهد مشتری (به دلیل اعتماد کاذب) دوباره با شما ارتباط برقرار نمی‌کند، شامل تاخیرهای معمول در صورت‌حساب یا فشار غیرعادی است.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

موفقیت در سئو در گرو بروز بودن است

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین اخبار سئو ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

سئو داخلی
دوره رایگان سئو

آموزش پلاگین های رنک مث

آموزش جامع سئو رایگان صفر تا صد بهینه سازی سایت 1- سئو چیست ؟ 2- بهینه سازی محتوا 3- اتومارک دانلود ویدیو به اشتراک بگذارید