آموزش جامع سئو رایگان
صفر تا صد بهینه سازی سایت

1- سئو چیست ؟

2- بهینه سازی محتوا

3- اتومارک

سئو کلاه سیاه

در یک تعریف ساده، سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک هایی است که بر خلاف استانداردها و الگوریتم های توصیه شده گوگل برای به دست آوردن موقعیت سریع در نتایج جستجو استفاده می شود. به عبارت ساده تر، تکنیک های کلاه سیاه راه هایی برای موقعیت بهتر موتور جستجو برای سایت ما هستند.

برخلاف تصور عموم، تکنیک های کلاه سیاه تنها به لینک سازی خارجی محدود نمی شود، حتی چندین روش کلاه سیاه در آموزش تولید محتوا، لینک سازی داخلی و سئو وجود دارد. بسیاری از فعالیت‌های رایج برای مدیریت یک سایت، پتانسیل تبدیل شدن به روش‌های کلاه سیاه را دارند، و با توجه به دانش کم ما از الگوریتم‌های گوگل، مرز مشخصی بین کلاه سفید و سئو سیاه وجود ندارد.

چرا تکنیک های سئو کلاه سیاه وجود دارد؟

حالا که این روش های کلاه سیاه تا این حد توسط گوگل محکوم شده است، چرا نوشته شده و به کاربران آموزش داده می شود؟مقالات آموزش سئو معمولا توسط افراد متخصص در این زمینه و یا حداقل توسط افرادی که در این زمینه فعال هستند نوشته می شود. آنها معمولاً تجزیه و تحلیل دقیقی از حجم جستجوی کلمات انجام می دهند و هر مقاله ای که می نویسند با هدف به دست آوردن فضایی در عبارات خاص است.

شاید مهمترین دلیل وجود چنین مقالاتی تقاضای زیاد و تعداد جستجوهای مرتبط باشد. بسیاری از افراد مایل به یادگیری تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند و این فرصت خوبی برای جذب بازدید کننده خواهد بود. از طرفی وقتی تکنیک های ممنوع گوگل را یاد می گیرید، بهتر می توانید روش های درست و اصولی را در سایت خود اعمال کنید زیرا می دانید چه چیزی درست است و چه چیزی غلط

5 روش شناخته شده در آموزش سئو کلاه سیاه

به خاطر داشته باشید که رتبه بندی در نتایج گوگل نباید شما را از جلب رضایت کاربران هدف اصلی خود منحرف کند. هر تکنیک یا ایده ای که مخالف هدف اصلی شما باشد یا سئو کلاه سیاه است یا یک روز به سئو کلاه سیاه تبدیل می شود.(سئو کلاه سفید در واقع اغراق در بکارگیری صحیح تکنیک های سئو در محتوا نویسی به نام Extreme Optimization است.)

مراحل زیر رنگ سئوی شما را از سفید به سیاه تغییر می دهد:
  • بهینه سازی شدید
  • تکنیک های سئو کلاه سیاه در تولید محتوا
  • روش های کلاه سیاه برای لینک سازی
  • هرزنامه صفحه نتایج گوگل
  • سئو منفی یا کاهش عمدی رتبه سایت های رقیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

موفقیت در سئو در گرو بروز بودن است

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین اخبار سئو ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

سئو داخلی
دوره رایگان سئو

آموزش پلاگین های رنک مث

آموزش جامع سئو رایگان صفر تا صد بهینه سازی سایت 1- سئو چیست ؟ 2- بهینه سازی محتوا 3- اتومارک دانلود ویدیو به اشتراک بگذارید