فریلنسری در سئو

آموزش جامع سئو رایگان
صفر تا صد بهینه سازی سایت

1- سئو چیست ؟

2- بهینه سازی محتوا

3- اتومارک

فریلنسری در سئو

به طور کلی تعریف فریلنسر به این صورت است:

کسی که فعالیت های پروژه ای شرکت های مختلف را بدون عضویت در شرکت انجام می دهد. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر سایتی در شهر دیگری برای انجام سئو به مدت دو ساعت دارید. یک روز از خانه خود، عجله نکنید، شما یک فریلنسر هستید.

درآمد ماهانه کارشناس سئو که به عنوان فریلنسر یا فریلنسر کار می کند متفاوت است و درآمد او به میزان و نوع پروژه هایی که ماهانه دریافت می کند بستگی دارد.

اگر اعتماد به نفس کافی نداشته باشید پروژه کوچکی را شروع می کنید و در نهایت ماهیانه 2 میلیون درآمد خواهید داشت. اما اگر در بازار به اندازه کافی باهوش هستید، زمان کافی صرف می کنید و به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید، می توانید روی درآمدهای دو رقمی حساب کنید.

درآمد متخصص سئو در خارج از ایران

طبق گفته Glassdoor، درآمد سالانه سئوی ایالات متحده حدود 54000 دلار است.

فریلنسری در سئو

این به معنای درآمد بیش از 4000 دلار در ماه است. البته در نظر داشته باشید که هزینه زندگی در آمریکا بسیار بیشتر از زندگی در ایران است.

سئوی فریلنسری به این معنا نیست که شما به دنبال یک پروژه سئو در سایت هایی مانند پونیشا یا من هستید! سئوی فریلنسر به معنای سئوی است که به شرکت یا جای دیگری وابسته نیست! آنها خودشان یا با تیمشان سئو سایت ها را انجام می دهند.

این نیز یک راه عالی برای سئوکارانی است که خوداشتغال هستند و می‌خواهند از این طریق درآمد کسب کنند. به این ترتیب، شما باید یک رزومه یا نمونه کار قوی برای ایجاد اعتماد با کارفرما داشته باشید. هیچ کس به سادگی یک پروژه سئو به شما نمی دهد!

بسیاری از فریلنسرهایی که از این تخصص کسب درآمد می کنند، از ابتدا با سئو سایت های کوچک شروع می کنند و به تدریج کارهای روزمره خود را تقویت می کنند. اگر قصد دارید به عنوان یک فریلنسر شروع کنید، باید همین رویه را دنبال کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

موفقیت در سئو در گرو بروز بودن است

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین اخبار سئو ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

سئو داخلی
دوره رایگان سئو

آموزش پلاگین های رنک مث

آموزش جامع سئو رایگان صفر تا صد بهینه سازی سایت 1- سئو چیست ؟ 2- بهینه سازی محتوا 3- اتومارک دانلود ویدیو به اشتراک بگذارید