کسب درآمد از سئو چگونه است؟

آموزش جامع سئو رایگان
صفر تا صد بهینه سازی سایت

1- سئو چیست ؟

2- بهینه سازی محتوا

3- اتومارک

کسب درآمد از سئو

در دوره رایگان سئو این قسمت درباره کسب درآمد از سئو صحبت میکنیم. این که چه روش هایی برای درآمد از سئو وجود دارد و میتوان از طریق آن به درآمد رسید؟

در قسمت قبل شاید کمی نا امید شده باشید اما در این قسمت با توجه به تلاش و نیاز خودتون میتوانید راه هایی را در سئو پیدا کنید که به درآمد ایده آل خود برسید.

در ادامه 6 تا از اصلی ترین راه های کسب درامد از سئو را برای شما خواهم گفت…

  1. از سئو سایت خود کسب درآمد کنید

اولین راه برای کسب درآمد از سئو، بهینه سازی سایت برای گوگل است. شاید ساده به نظر برسد، اما بسیار مهمتر از این است. اگر بتوانیم محتوای عالی تولید کنیم و سایت خود را برای گوگل بهینه کنیم، روزانه ده ها هزار بازدیدکننده به سایت ما می آیند که به معنای درآمد میلیونی در روز است.

اما اگر این فرصت بسیار مقرون به صرفه است، چرا همه سایت های خود را برای گوگل بهینه سازی نمی کنید تا چنین درآمدی ایجاد کند؟ نکته اینجاست که رتبه بالا در گوگل به صبر، آموزش و تولید محتوای عالی نیاز دارد. فقط کسانی که در این مسیر مصمم هستند می توانند به این مقام دست یابند و خیلی ها در میانه راه خسته می شوند و برمی گردند.

  1. کسب درآمد از سئو با وب مستر

روش دوم کسب درآمد از مدیر سئو سایت است. وب مستر شخصی است که در مجموعه های مختلف استخدام می شود و تمام کارهای وب سایت آن مجموعه را انجام می دهد. این همکاری می تواند حضوری یا از راه دور باشد. درآمد یک وب مستر نیمه حرفه ای معمولاً حدود دو برابر حقوق پایه وزارت کار است. یک وب مستر می تواند همزمان با چندین شرکت کار کند و هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد. یک وب مستر با تجربه و دانش بیشتر در نهایت به یک بازاریاب دیجیتال تبدیل می شود و درآمد بسیار قابل توجهی خواهد داشت

کسب درآمد از سئو

3. کسب درآمد از خدمات سئو و سئو به سایت های دیگر

اگر به یک متخصص سئو حرفه ای و با تجربه تبدیل شوید، می توانید خدمات مشاوره سئو، تحلیل و حتی بهینه سازی سایت را برای گوگل به سایت های دیگر ارائه دهید. این بدان معنی است که شما یک وب سایت راه اندازی می کنید و خدمات را برای افراد در سایت خود تبلیغ می کنید.

تعدادی از خدمات سئو:
  • محتوای سئو پسند تولید کنید
  • تحلیل تکنیکال
  • کمپین های لینک سازی
  • بهبود ساختار سایت و لینک سازی داخلی
  • طراحی استراتژی برای سئو و کسب درآمد از سایت

 

این نوع خدمات اگر با تجربه و توانمند باشید وقت زیادی را از شما نمی گیرد و درآمد بسیار خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

4.بازاریابی وابسته

بسیاری از بازاریابان دیجیتال از اینجا شروع به کسب درآمد از سئو کرده اند، به خصوص در خارج از کشور. در واقع، آنها کسب و کار خود را با فروش یا بازاریابی وابسته شروع کردند، بنابراین دانش خود را آزمایش کردند و درآمد کسب کردند.

5.فروش نرم افزار سئو و ابزار سئو

اگر برنامه نویس هستید با یادگیری سئو می توانید با کارکنان نرم افزاری برای سئو سایت ها ایجاد کنید. بازار طراحی ابزارهای سئو در ایران بسیار خلوت است و بیشتر آنها از ابزارهای سئو استفاده می کنند. اگر بتوانید ابزارهای سئوی مناسب طراحی کنید، می توانید درآمد خوبی کسب کنید.

نمونه های زیادی از این قبیل سایت ها در دنیا وجود دارد مانند kwfinder.com و moz.com که بهترین ابزارها را برای تحلیل سئو سایت ارائه می دهند.

6.کسب درآمد از سئو با آموزش سئو

اگر به سطحی رسیدید که دانش گسترده ای از سئو داشته باشید، می توانید یک سایت در مورد آموزش سئو ایجاد کنید و افراد علاقه مند به سئو را آموزش دهید. برای ورود به عرصه آموزش سئو باید کمی با اصول تولید محتوا و کسب درآمد از تولید محتوا آشنا شوید. شما همچنین باید سخت کوش باشید و مدام سئو را یاد بگیرید.

در زمینه آموزش سئو می توانید از راه های زیر کسب درآمد کنید:

  • نوشتن کتاب در زمینه سئو
  • برگزاری دوره های آموزشی سئو
  • تولید محصولات و بسته آموزشی سئو
  • برگزاری دوره های ایمیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

موفقیت در سئو در گرو بروز بودن است

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین اخبار سئو ایمیل خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط

سئو داخلی
دوره رایگان سئو

آموزش پلاگین های رنک مث

آموزش جامع سئو رایگان صفر تا صد بهینه سازی سایت 1- سئو چیست ؟ 2- بهینه سازی محتوا 3- اتومارک دانلود ویدیو به اشتراک بگذارید